Deep in the mountains of Jalisco in Mexico, live two twins, Orlando and Lisandro, members of the Huichol community. At eleven, the brothers already know exactly what they want to be when they grow up. Lisandro wants to follow the ancient ways of his people and become a Marakame, a shaman, while Orlando wants to take up studies to become a doctor. Fate and their respective decisions will lead the inseparable brothers on divergent paths with similar goals.