The first thing you hear is the murmur of the waves. Gradually some children arrive. They frolic on the beach, dig in the sand, get one another wet and have fun together. At some point, Nina finds herself all alone on the shore. She climbs over the cliffs and waves wash away traces in the sand. The animated impressions are a sensual diffusion of overlapping shapes and colours.