Heelflip over six steps, fifty-fifty on the rail and a one-eighty in the halfpipe: Keet has already mastered a bunch of tricks. She’s ten years old and her heart burns for one thing and one thing only: skateboarding. The girls in her school have a really hard time understanding her passion. She’s already earned the respect of the other skaters, but most of them are just boys and Keet wants to change that.