A dog, a man, a woman, a cat. They all cross paths on the white pages of a book, a timid first encounter that suddenly turns into an argument and then a fight. The man with the pen steps in to keep the peace, elaborating and erasing, but alas, not even he has the situation under control. Better to turn back a few pages in that case. When it comes down to it, everybody has to stick together, if all involved are to remain safe and sound in the end.