“I first entered the Iec Long Firecracker Factory led by my father. Times were difficult and children had to help support their families. It was tradition, it was like that back then... And it still is in some regions of China. Some of us were only six years old... It was hard work... It was dangerous work, there were many explosions. There were lots of dead people, many of whom were children, and dozens were injured. Throughout the years, many people died... I lost many friends. Yes, these memories haunt me like ghosts.”