“A strange yet familiar sense of place dominates Shambhavi Kaul‘s deceptively disorienting and visually entrancing Mount Song. As a wild, foreboding gust courses through the night, a subdued elegance is brought forth from past cinema spectacles, whose generic albeit highly suggestive set constructions remain lodged in our imaginary.” (Andrea Picard)