After his documentary HERR WICHMANN VON DER CDU which screened in the Panorama in 2003, Andreas Dresen returns in his new work to explore afresh the workings of grass-roots democracy. The results are sometimes farcical and sometimes contain sardonic overtones – for after all, failure is all part of the game.