When just one little screw is missing… or: little causes, dramatic effects. With their lively drawings and bold animations, the film cartoonists at Mezhrabpom-Film transform vast machines in a workshop into mobile monsters which become autonomous and lead lives of their own. A fast game of rapid movements.