Life at a juvenile detention centre is tough for cell mates Malcolm and Tye. Everyone knows that the two are a couple. Quiet Tye often seems to provoke attacks from his fellow inmates; this means that muscular Malcolm is his chief protector. But from now on his lover won’t be able to protect him any more because if he’s involved in one more fight he can forget his coveted day prisoner status – a situation about which everyone inside is well aware. The film’s director won the Australian Orlando Award for Best Queer Short in 2011 for his work NEON SKIN.