A little girl feels out of place at a funeral. While the bereaved adults stand about stiffly with grim faces the little girl runs off and is given a balloon as a gift outside the cemetery. The girl returns to the funeral procession; she is delighted because the face on her balloon reminds her of the deceased, her own father. BARDO is a Tibetan word meaning ‘in-between state’; the film invites the viewer to take a more light-hearted approach to death.