Children from all over the world attend a special school in a Stockholm suburb where they first learn Swedish and find out what it’s like to live in this strange new country. Maryam has just arrived from Iran and isn’t as integrated as the other children. She often feels excluded and stays away from the others. But no sooner does she gain confidence and begin to make friends with other girls than she looks as though she might faint with happiness.