Linnea is full of longing. She spends a lot of her time at the riding stables on the outskirts of the city, where she lovingly strokes and tends to her horse. She knows far less about boys and clumsily rebuffs Erik’s tender advances. Her girlfriend, Jenny, is more advanced, even if she does go off with the wrong person. One dance is enough to seal the two girls’ friendship. A new phase in their lives has begun.