In the snow-covered woods of the North, friends are rare. Jonas really wants to be accepted by the other boys. So he lets the group’s vicious leader treat him pretty much whatever way he likes. In his need to belong, Jonas even stones a small pony. Jonas himself is distraught about what he has done and tries to make amends. A story about a boy’s bid for freedom.