Papa was her very first dance partner. As soon as she was born he took Hannah in his arms and rocked her. Papa comes from Argentina; a musician, he has tango in his blood. Hannah likes him very much, even if they can’t meet every day. It’s tough when he leaves Holland to return to his own country. But there is a way to stay close.