A woman describes the feelings she has as her imprisonment comes to an end. Her longing for freedom is overshadowed by a reality that seems so distant after all this time spent in custody, and yet this imminent reality is what propels her. Philosophical questions and practical needs overlap and complement each other. The clothes change but the questions remain: what does it mean to be outside, when being inside filled up all space?