He collects shopping trolleys in the huge car park. She sits inside at the check-out and has to explain the difference between two types of yoghurt. At first they just exchange glances; then there’s a shy, silent encounter in the staffroom. He summons up the courage to make a move and they get to know each other better. They sense a connection somehow. Sometimes a rubber band can come to your aid.