A little girl suffers dreadfully after her father dies. Time and again she picks up the things that belonged to him: his white shirt, his pipe, or his stethoscope. Her mother is too depressed to get out of bed and arrives late to pick her up from school. Her daughter responds with nasty, aggressive outbursts and does everything she can to destroy her mother’s friendship with another man. Sometimes it takes a fit of rage to find love again.