Eleven-year-old Lauren spends a few days at home alone with her older brother and sister, Wout and Marit. Lauren loves her older brother and longs to be near him; every time they touch, she feels butterflies in her stomach. But then one day Lauren catches Marit and Wout clandestinely exchanging tender caresses – and she feels left out.