By night Vinnie and Jonah drift through the streets of Auckland, stealing and spraying tags wherever they happen to be. One night Vinnie decides that he has had enough. But Jonah forces him to continue. Soon after, they climb into a house – and this unexpectedly puts their friendship to the test.