In his new experimental documentary Reza Haeri deals with contemporary Iranian history, focusing on the evolution of clothes and fashion. The film is structured like a collage, interweaving archival footage from Iranian cinema, imagery from various stylistic epochs in the history of Persian painting, graphics from the period of the Islamic Revolution, and works provided by various artists.