A film about the healing powers of the sea. Jessie is autistic. She only perceives details and fragments. Sometimes everything sounds deafening and she feels as if she can’t breathe. Following a suicide attempt the young woman is sent to the west coast of Ireland. Jessie learns how to surf and dives into a new element.