Jean-Luc Godard's cinema comeback after almost ten years of abstinence is a strangely grotesque, ironic and bitter dance of love. Denise (Nathalie Baye) gives up her job in television for a life in the country. Her boyfriend Paul (Jacques Dutronc) doesn't want to leave the city but nor does he want Denise to leave him. Isabelle (Isabelle Huppert) moves from the country to the city to sell her body. Their paths cross and a loose web of relations develops between the characters, whereby the plot (or non-plot) revolves around the concepts of "the imaginary", "fear", "trade" and "music". Adopting his usual socio-critical approach, Godard surprises the viewer with his wild and enigmatic images.