The mystery is solved when Mary finally meets Mr. Hyde. She sees a certain resemblance between him and Dr. Jekyll, but Hyde is unkempt, far more energetic ... and attractive. After a horrible crime is committed […], Mary makes a decision based on her common sense and her feelings: although she has served Dr. Jekyll she will now have to stand by Mr. Hyde...