Honey weaves a tale of apocalyptic desire. Left alone, a woman has wandered out of the woods and into a desolate kitchen. A strange encounter with a visitor is imagined, forcing the viewer to become an accomplice of her desire.
Utilizing the worldwide decline of bees as a metaphor for female fertility and desire, Honey explores the stress caused by the expectation of women to procreate.