Movement and stillness, depth and surface, black and white, physicality and abstraction – Telémacos Alexiou's installation “The Dream of Norma“ transposes these cinematographic parameters in a duality both distills and delights. On three screens, a dancing duel unfolds between Norma (Vaginal Davis) and a masked phantom (Telémacos Alexiou), a ceremony of seduction, an erotic courtship...