The city is in a permanent state of flux, as are the people who live in it. The filmmakers make use of this motion, translating it into the visual style of their film. The conversations with their protagonists evolve from each particular situation and often involve some form of movement, such as walking or travelling. The documentarians return to their protagonists several times during the film, looking in on the development of their projects. And there is no telling how they will turn out – will their ideas sink or swim?