One day Lippel overhears Mrs Jakob talking and learns that this strict housekeeper has much bigger plans in store: she wants to marry Lippel’s father and pack off his unruly son to boarding school. All at once, Lippel knows what is to be done; after all, in his dream world he has to help his princely friends solve a similar problem.