Kanako Hayashi (director Tokyo Filmex Festival, who accepted the Caligari Film Prize in place of director Sono Sion for his film Ai no mukidashi) amidst the jurors and members of the German Federal Association of Communal Film Work + Forum director Christoph Terhechte.