David introduces Jenny to a bright new world of classical concerts and latenight dining in the company of Davids friend and business associate, Danny, and his attractive if somewhat insipid girlfriend, Helen. Together they undertake excursions in Davids sports car and even spend a weekend together in Oxford. On her seventeenth birthday, David invites Jenny on a trip to Paris promising Jennys parents that his Aunt Helen will be accompanying them as a chaperone. But what Jennys parents dont know is that Jenny has long since decided when and where she will lose her virginity ...