Ami arrives at their rendezvous with a bottle of wine and hopes of a quiet evening in with Dalia. But their meeting turns out to be nothing like they expected as the border between childish flirting and seduction begins to blur. Before long the evening spins out of control, and Shira winds up learning a lot about herself.