You are walking down the street when, suddenly, the public phone rings in a booth next to the bus stop. The young woman on the other end of the line draws you into a conversation about love, life and the whole damn thing. A mini comedy shot through with finely spun humour about a woman with the power to drive men crazy, even though - or maybe because - her voice is all they know of her.