"I'm searching in vain for the reason, that I am so sad and distressed ..." Ah, the sweet melancholia of youth. A young teenage girl feels so distraught that she even swallows bees in an attempt to end her life. But instead, from this moment on she sees her life in a lustrous, honey-golden light ...