According to an ancient proverb, anyone who catches a leaf as it falls from the branch of a tree will be granted their dearest wish. Leung and Will are 16 years of age and friends. Both are aware of this proverb and, the longer the boys try to catch a leaf, the more Leungs wish becomes apparent. He wants to kiss Will. But will he succeed?