A group of boys are waiting at a station for the last train to arrive. One of the boys tries to imagine the stars moving about the universe. Another joins the others on the platform in attempting to simulate the planets orbiting around the sun. Absorbed in their reverie, they create a choreography of the heavens that only comes to an end when the 00.17 pulls in.