Zohara is a soldier. She is sent to a remote military outpost. She hates every single minute she has to spend here and prays that she will soon be relieved. All her hopes are dashed when her successor turns out to be suicidal. Instead of being allowed to leave her post, Zohara receives orders to keep a watchful eye on her substitute.