Pablo and his older brother Mano sell chewing gum on the Plaza de Armas in Cusco. Among the crowds on the Plaza, the brothers come across the lost daughter of some American tourists. Pablo would like to help the girl, whose name is Mary, but Mano thinks otherwise. While Pablo does the rounds of all the hotels trying to find the girls parents, Mano sets to work and steals a purse belonging to an American tourist. Pablo finally manages to find Marys mother. Sad at having to part from his new-found friend, he makes his way home. But his brother Mano has a surprise in store for his little brother.