But Sumantas own marital problems have quite another cause. His wife Supriya appears to be possessed by greed. Frustrated by her middle class existence, this ambitious housewife dreams of a career as a writer. To Sumantas great surprise, she does indeed enjoy some success with a book she writes about France although she knows no more about the country than what she was able to glean from a video about Paris.