When nine-year-old Josephine meets her mothers new lover she has but one thought on her mind. The man has got to go immediately. But then, Josephine allows herself to get drawn into a game with Gerry for her mothers favour. The longer the competition takes, the more the contestants begin to understand each other. Josephine learns that you can discover amazing things if you give yourself a chance to get to know someone.