The two meet. Each have entirely different ulterior motives. And, although they are perfectly aware of how they are using each other, they fall in love. But Sune and Nelli have got a lot to learn. She learns that its impossible to please everybody in life, and he realises that you shouldnt try to control everything in life or art. Sune and Nelli prove a great source of amusement for Sunes gang. But Nellis boyfriend is not at all amused by their liaison. And as for Nelli its time for her to decide what her dream of another life really means to her.