As in his previous film, VOLLMOND, Swiss writer and director Fredi M. Murer once again takes a look in his latest work at the very different ways in which adults and children experience the world around them. But whilst VOLLMOND described a dozen adolescents eluding their legal guardians and taking their education into their own hands, this time a lone fighter is at the centre of events.Vitus, who is six years of age, is a very unusual boy. He has hearing like a bat, plays piano like the young Mozart and reads the encyclopaedia at kindergarten. No wonder that his parents his mother is a translator at a Zurich publishing house and his father an acoustics engineer working for the company, Phonaxis sense that a brilliant career lies ahead for their boy, who, they have decided, is to become a pianist.