Ziyad is a young Palestinian who sells flowers in a village. He is in love with Yasmine, a young Palestinian woman. The pair meet in secret, at night, when nobody can see them. While Yasmines parents are assiduously arranging their daughters future, something unexpected happens that will change all of their lives.