Filmed in the style of a mockumentary, the film traces the traumatic memories of a man named Alex during the hours leading up to a terrible car accident that kills four children. Directors statement: Life itself has many day to day events, small bubbles of experience and feelings, each one a story in itself. There are so many secrets to be told, so much truth, so much love and pain.