Francesco and Michele meet in an empty apartment every Sunday to wrestle. Week after week, the same ritual. Their wrestling is not especially aggressive, its more as if they are compelled by some inner voice to frolic about, like a couple of kids. Slowly, a story emerges that explains why Francesco and Michele use their Sunday meetings to do what they have to do.