Its late and all the monsters in monsterland are fast asleep. All day long theyve been monstering about. Up monster hill and down monster dale. Theyve sung monster songs and then fallen into bed and into a deep sleep. All, that is, except for one monster who still isnt asleep. This particular little monsterette just doesnt like lying all alone in her bed and will find at least a hundred reasons for turning the night into day again.