BAZI tells a quite ordinary story that could take place anywhere in the world where children play and just can't or dont want to accept all the things their parents prohibit. Soraya is a child who has her mind set on playing in a certain way, a way that will enable her to escape, at least for a moment, into a world in which for once adults have no say.