At first Brenners investigations just dont appear to add up: what exactly was the connection between the genial Father Fitz who exudes so much social commitment and the festivals president? And what about all those Filipino maids working at the convent who, after a while, just seem to disappear into thin air? Is the head of the convent school really as unworldly and harmless as he appears to be? Why is the convents handyman Josef acting so strangely and what has any of this to do with the opera singers appearing at the Salzburg Festival?