Xiang Xiang, a thirtysomething flight attendant, is caught between two men. In the throes of a passionate affair with a married man, she also has a younger lover . . .
Lily Zhao is a forty-year-old divorcee. She thoroughly enjoys her life as a single woman and happily agrees to one rendezvous after another. One day, Lily who looks much younger than her age meets an attractive single man named Jerry. The only snag is that he is currently dating a girl that is the same age as Lilys own daughter . . .