Trevor Reznik is a machinist. A job that, even under normal circumstances is not without its risks, is further complicated by Trevors constant insomnia. In fact, Trevor has not had a wink of sleep for over a year.Unable to speak to anyone about his condition, Trevor regards his illness as a dark, embarrassing secret. Moreover, Trevor simply doesnt know where the root of his problem lies.