Eleven-year-old Elin devotes herself to her gymnastic exercises with a will power that is both astonishing and tireless. Inspired by the pulsating beats of the music, she is constantly thinking up new rules and in so doing, pushes herself to the limits. Elin firmly believes that she can fly. At least, as long as she sticks to her rules . . .