A family orders Texan toast from the menu at a bleak Texan café. But as soon as they enter the dining room the entire family are held hostage by a customer calling himself the soul hunter. Christine Rebet on her film: When Im painting, Im constantly experiencing the transformation of different lines and colours. Things are in a constant flux on the paper. I hope that Im able to convey this experience of drawing to audiences of my film.